Kom werken bij het Calandlyceum

Nieuwe docenten voelen zich snel thuis

Werk je op het Calandlyceum, dan heb je veel mogelijkheden. Want wat we voor onze leerlingen willen, willen we ook voor jou.

Nieuwe docenten voelen zich snel thuis. We hebben een fijn begeleidingssysteem, zodat je als nieuwe docent snel bekend bent met onze schoolspecifieke organisatie en cultuur.

Je krijgt coaching, workshops en intervisiebijeenkomsten. En we bieden ondersteuning op gebied van klassenmanagement, pedagogiek en didactiek.

Zo voel je je snel bij ons thuis.

Meet & Greet op 19 maart 2024

Kom je naar de Meet & Greet op het Calandlyceum? Onder het genot van een hapje en een drankje proef je vrijblijvend de sfeer. Je maakt kennis met onze school. Je hoort meer over je mogelijkheden en je ontmoet toekomstige collega's en leerlingen. Zien je we dan? Meld je aan voor de Meet & Greet.

Opleidingsplaats

Ben je docent in opleiding? Als partnerschool van NOA, heeft het Calandlyceum veel ervaring met het opleiden van aanstaande leraren. Geïnteresseerde studenten (docenten in opleiding) van de UvA, VU, HvA, HU, Inholland, ALO Breitner vinden meer informatie over opleidingsplaatsen op de website van NOA. Daar kun je je ook aanmelden voor een opleidingsplaats.

Stage onderwijsassistenten en pedagogiestudenten

• Onderwijsassistenten kunnen voor een stageverzoek mailen aan Lina Brouwer
  • Pedagogiestudenten kunnen mailen aan Rob Graatsma

Vacatures

Bekijk actuele vacatures.

Open sollicitaties

Open sollicitaties zijn ook altijd welkom. Mail naar: werkenbij@calandlyceum.nl.