Vacatures

De meest recente vacatures worden hier geplaatst of op de website van Stichting Progresso, het bevoegd gezag van het Calandlyceum en Lumion.

Nieuwe vacatures

Het Calandlyceum heeft regelmatig vacatures en stageplaatsen

Werken op het Calandlyceum is werken in een omgeving die draait om kansen én mogelijkheden. Mogelijkheden voor leerlingen, maar zeker ook voor medewerkers.

Onze visie op onderwijs vind je in ons Schoolplan. Deze kun je vinden op onze website en beschrijft onze ambities voor de komende jaren. In de Schoolgids 2021-2022 vind je alle informatie over onze kernwaarden, missie en visie én organisatie en inhoud van ons onderwijs.

Het Calandlyceum is tevens NOA-opleidingsschool. Open sollicitaties zijn altijd welkom. Je kunt die mailen naar werkenbij@calandlyceum.nl. Het mailadres voor stages is Stage_calandlyceum@calandlyceum.nl.

Klik op enter om uw zoekopdracht te versturen.
Sluiten arrow right